DANE KONTAKTOWE
  • Bartosz Szczepaniak
  • 52 567 07 47
  • europedirect-bydgoszcz@byd.pl
  • ul. Garbary 2, 85-229 Bydgoszcz
  • GODZINY OTWARCIA
  • Poniedziałek 8:00 - 15:00
  • Wtorek 8:00 - 15:00
  • Środa 8:00 - 15:00
  • Czwartek 8:00 - 15:00
  • Piątek 8:00 - 15:00
  • Zapraszamy do odwiedzania punktu
Chcesz dowiedzieć się więcej na temat Unii Europejskiej i zaangażować się w dyskusję dotyczącą jej przyszłości?
EUROPE DIRECT Bydgoszcz

Lubisz przygody i kręcić filmiki ?

Pierwsze doświadczenia Faces2Hearts odbyły się w 2018 r., podczas których 4 młodych blogerów odbyło 5-miesięczną podróż po Azji i Pacyfiku, Afryce i Ameryce Łacińskiej, aby odkryć, w jaki sposób Unia Europejska zmienia życie ludzi na lepsze na całym świecie. 

Właśnie teraz z przyjemnością ogłaszamy uruchomienie drugiej edycji Faces2Heartse! 

Po wielkim sukcesie  w poprzedniej edycji, projekt Faces2Hearts zostaje ponownie uruchomiony w nieco innej odsłonie.

Tym razem poszukiwanych jest 20 vlogerów (10 z UE i  spoza UE). Wybrańcy będą podróżować parami przez miesiąc w jednym z wybranych krajów partnerskich UE:

 -Argentyna
 -Bhutan
 -Republika Zielonego Przylądka
 -Jamajka
 -Myanmar
 -Namibia
 -Pakistan
 -Paragwaj
 Sierra Leone
 Gambia

Vlogerzy będą odkrywać i raportować  (poprzez wideo) na tematy związane z projektami rozwojowymi UE obejmującymi szeroki zakres obszarów, takich jak:

 działania na rzecz klimatu
 równość płci
 edukacja
 energia odnawialna
 zrównoważone rolnictwo
 gospodarka odpadami

Treści produkowane przez vlogerów będą promowane na kanałach komunikacyjnych DEVCO, stronie Faces2Hearts, a także dostępne do ponownego wykorzystania przez instytucje UE, przedstawicielstwa, delegacje i partnerów.

Projekt podzielony jest na pięć etapów:

 Etap 1, kwiecień-maj 2019: Konkurs

 Faza 2, czerwiec 2019: Vloggery szkolą się w Brukseli i są obecni podczas Europejskich Dni Rozwoju

 Faza 3, lipiec 2019 r. - maj 2020 r.: Vlogerzy podróżujący parami przez miesiąc, jeden kraj w jednym czasie

Faza 4, czerwiec 2020: Vloggerzy przybywają do Brukseli, aby zaprezentować końcowy wynik swoich podróży podczas Europejskich Dni Rozwoju

 Etap 5, czerwiec-sierpień 2020: kampania po podróży

Pakiet kampanii jest dostępny tutaj 

https://drive.google.com/open…

a także kalendarz mediów społecznościowych z gotowymi postami, które można przetłumaczyć i ponownie wykorzystać lokalnie.

Jeśli masz dodatkowe pytania, nie wahaj się skontaktować 

 Sara Fonseca Silva: sara-luisa.silva@ec.europa.eu

 Yana Pargova: yana.pargova@gopacom.eu